Menu

Hoe kunnen we helpen?

Vragen per categorie

Vind jouw antwoord

Is Go-Solar erkend installateur?

Ja. Go-Solar is RESCert-gecertificeerd. Dat wil zeggen dat Go-Solar een erkende opleiding volgde, slaagde voor het erkende examen en voldoet aan de toekenningsvoorwaarden. Deze kwaliteitsgarantie is erkend in alle Europese landen.

Kan ik meer uitleg krijgen over mijn installatie?

Natuurlijk. U kan meer informatie terugvinden via onze website.

Uitleg en handleidingen

Klik op het type omvormer dat bij u thuis werd geplaatst. U kan het type ook terugvinden op de factuur of het eendraadschema dat u van ons hebt ontvangen. 

Heeft u nog vragen? Neem contact op met onze customer service, onze medewerkers helpen u graag verder.

 

 

Ik heb een bestelling geplaatst. Wanneer worden mijn panelen en/of batterij geïnstalleerd?

Wij doen altijd ons uiterste best om het tempo van de plaatsingen hoog te houden. Zo kunnen al onze klanten zo snel mogelijk beginnen met besparen. De weersomstandigheden laten zich echter nooit voorspellen en zeker in de huidige logistieke problematiek kunnen de leveringen haperen. Bij PV-installaties duurt het doorgaans 3 maanden tot plaatsing. 

Hoe vraag ik een offerte aan?

U kan een offerte aanvragen via onze website.

Offerte aanvragen

Wat is jullie RESCERT-nummer?

Ons RESCERT-nummer is: 00999.

Wat is jullie rekeningnummer?

Ons rekeningnummer is: BE 13 0682 5106 6339.

Ik denk dat mijn app niet werkt, werkt mijn installatie dan nog?

Het feit dat de gratis app van de fabrikant geen gegevens doorstuurt, betekent niet automatisch dat er geen productie plaatsvindt. De app dient als een aanvulling op het product.

Als je een analoge meter hebt, kun je overdag zien of de schijf achteruit draait tijdens zonnige dagen en wanneer er weinig verbruik is. Zo kun je snel bekijken of je installatie nog energie produceert. 

Als je een digitale meter hebt, kun je dit in het menu van de meter nakijken. 

 

Hoe kan ik jullie contacteren?

U kan ons bereiken via ons contactformulier of via e-mail op customerservice@go-solar.be.

Wat is jullie ondernemingsnummer?

Ons ondernemingsnummer is: BE 0456.060.643.

Hoe monitor ik mijn installatie?

Bekijk onze handige instructies voor meer informatie:

Handleiding

Komt u er niet uit?

Wilt u ons per mail contacteren of graag een afspraak maken voor langs te komen op kantoor?

Contacteer onze Customer Service via ons contactformulier: 

Customer service 

U kan via deze link ook een offerte aanvragen of een storing melden. 

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag van 09u00-12u00 & van 13u00-17u00. 

 

 

Waasmunster

052 69 16 52
Dommelstraat 72
9250 Waasmunster

Brecht

03 369 19 03
Kraaienhorst 2A
2960 Brecht

Waver

02 616 19 19
Avenue Vésale 32a
1300 Waver