Heeft u vragen over de melding van uw installatie bij Fluvius en/of de opstart van uw aanvraag voor een premie?

Bekijk ons stappenplan voor meer informatie! 

 

Stappenplan Premies

Menu Offerte

Hoe kunnen we helpen?

Vragen per categorie

Vind jouw antwoord

Wat is een noodgeval?

Bij een noodgeval is er sprake van een situatie die uw veiligheid of die van uw eigendom op korte termijn in gevaar brengt, of zeer grote overlast brengt. Denk hierbij aan een volledige uitval van uw electriciteit of een ernstige lekkage. 

Wat is geen noodgeval?

Een storing aan uw omvormer of het wegvallen van de opbrengst is vervelend, maar geen noodgeval. In veel gevallen is enkel de registratie van de opbrengst weggevallen, bijvoorbeeld omdat de internetverbinding verbroken is. Deze kan je gemakkelijk zelf herstellen via onze self-help pagina. Klik op het merk van je omvormer en kies "omvormer verbinden met internet".

Hoe kan ik mijn verbinding herstellen

Kom je er niet uit of denk je dat er toch iets anders aan de hand is? Onze collega's van de customer service helpen je graag verder. 

Neem contact op met onze customer service 

Wat kan ik doen wanneer er sprake is van een noodgeval?

Is uw installatie (recent) door Go-Solar geinstalleerd? En is er sprake van een noodgeval? Tijdens werkdagen mag u telefonisch contact opnemen met ons kantoor en helpen we u meteen verder.

LET OP: Tijdens het weekend en in ons bouwverlof is onze dienst niet bereikbaar. 

Kom je er niet uit?

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag
09u00-12u00 & 13u00-17u00

Customer service

Waasmunster

052 69 16 52
Dommelstraat 72
9250 Waasmunster

Brecht

03 369 19 03
Kraaienhorst 2A
2960 Brecht