Wegens ons jaarlijkse bouwverlof zijn onze kantoren en magazijnen gesloten vanaf vrijdag 12 juli 2024 tot en met vrijdag 2 augustus 2024. 

 Onze telefoonlijnen sluiten op donderdag 11 juli om 12:00 uur. 

Vanaf maandag 5 augustus 2024 zijn we terug met hernieuwbare energie!

 

Een zeer dringende storing of situatie tijdens ons verlof? 

Gebruik het contactformulier op onze website: Melden storing.

Tot binnenkort!

Menu

Hoe kunnen we helpen?

Vragen per categorie

Vind jouw antwoord

Wat is een noodgeval?

Bij een noodgeval is er sprake van een situatie die uw veiligheid of die van uw eigendom op korte termijn in gevaar brengt, of zeer grote overlast brengt. Denk hierbij aan een volledige uitval van uw electriciteit of een ernstige lekkage. 

Wat is geen noodgeval?

Een storing aan uw omvormer of het wegvallen van de opbrengst is vervelend, maar geen noodgeval. In veel gevallen is enkel de registratie van de opbrengst weggevallen, bijvoorbeeld omdat de internetverbinding verbroken is. Deze kan je gemakkelijk zelf herstellen via onze self-help pagina. Klik op het merk van je omvormer en kies "omvormer verbinden met internet".

Hoe kan ik mijn verbinding herstellen

Kom je er niet uit of denk je dat er toch iets anders aan de hand is? Onze collega's van de customer service helpen je graag verder. 

Neem contact op met onze customer service 

Wat kan ik doen wanneer er sprake is van een noodgeval?

Is uw installatie (recent) door Go-Solar geinstalleerd? En is er sprake van een noodgeval? Tijdens werkdagen mag u telefonisch contact opnemen met ons kantoor en helpen we u meteen verder.

LET OP: Tijdens het weekend en in ons bouwverlof is onze dienst niet bereikbaar. 

Particuliere of industriële projecten

Vraag uw gratis offerte aan

 

  • Jarenlange expertise en betrouwbaarheid: Als onderdeel van D'Ieteren en met jarenlange ervaring, biedt Go-Solar niet alleen deskundigheid in zonne-energiesystemen, maar ook de zekerheid van een stabiele en betrouwbare partner. Wij staan bekend om onze hoogwaardige producten en uitmuntende klantenservice, waardoor elke installatie naadloos verloopt.

 

  • Geen voorschot vereist: Bij Go-Solar vragen we geen voorschotten, wat het voor onze klanten makkelijker maakt om te investeren in duurzame energie zonder initiële financiële zorgen. Wij nemen alle stappen van het proces uit handen, van planning en installatie tot onderhoud en ondersteuning, om een soepele overgang naar zonne-energie te garanderen.

 

  • Volledige ontzorging: Van eerste consultatie tot de uiteindelijke installatie en nazorg, Go-Solar begeleidt u naadloos door het hele proces, zodat u zonder zorgen kunt genieten van duurzame energie.
Persoonlijke informatie

Wij gebruiken uw gegevens uitsluitend om u een aanbod te doen dat perfect aansluit bij uw behoeften. Voor meer informatie over welke gegevens wij verzamelen, kunt u ons privacybeleid raadplegen.

Heeft u een vraag?  Praat met Customer Service