Heeft u vragen over de melding van uw installatie bij Fluvius en/of de opstart van uw aanvraag voor een premie?

Bekijk ons stappenplan voor meer informatie! 

 

Stappenplan Premies

Menu Offerte

Hoe kunnen we helpen?

Vragen per categorie

Vind jouw antwoord

Ik zou graag wat meer uitleg krijgen over mijn installatie. Waar kan ik terecht?

U kan meer informatie terugvinden via onze self-help pagina. 

Klik hier voor meer informatie

 

Er lijkt een probleem te zijn met mijn omvormer, zonnepanelen of batterij. Wat nu?

Via onze website kan je veel informatie terugvinden over de werking van je installatie. 

Hoe werkt mijn installatie

In veel gevallen is de internetverbinding weggevallen waardoor je je opbrengst niet kan terugvinden in je portaal. Deze kan je in de meeste gevallen gemakkelijk zelf herstellen met de informatie op onze website. Klik op het merk van je omvormer en kies "omvormer verbinden met internet".

Hoe kan ik mijn verbinding herstellen

Staat de oplossing er niet tussen of lukt het niet? Onze customer service helpt je graag verder. Is er toch sprake van een probleem dat we niet voor je op kunnen lossen? Dan schakelen we onze technische experts voor je in. 

Hoe kan ik een storing melden?

U kan uw storing melden via ons storingen formulier. 

Storing melden

 

Kom je er niet uit?

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag
09u00-12u00 & 13u00-17u00

Customer service

Waasmunster

052 69 16 52
Dommelstraat 72
9250 Waasmunster

Brecht

03 369 19 03
Kraaienhorst 2A
2960 Brecht