Op vrijdag 13 december zijn onze telefoonlijnen vanaf 13u gesloten vanwege een team event. We staan graag weer voor u klaar vanaf maandag 16 december.
Hoe kunnen we helpen?
Vragen per categorie
Vind jouw antwoord
Ik zou graag wat meer uitleg krijgen over mijn installatie. Waar kan ik terecht?
Er lijkt een probleem te zijn met mijn omvormer, zonnepanelen of batterij. Wat nu?
Via onze website kan je veel informatie terugvinden over de werking van je installatie.
In veel gevallen is de internetverbinding weggevallen waardoor je je opbrengst niet kan terugvinden in je portaal. Deze kan je in de meeste gevallen gemakkelijk zelf herstellen met de informatie op onze website. Klik op het merk van je omvormer en kies "omvormer verbinden met internet".
Hoe kan ik mijn verbinding herstellen
Staat de oplossing er niet tussen of lukt het niet? Onze customer service helpt je graag verder. Is er toch sprake van een probleem dat we niet voor je op kunnen lossen? Dan schakelen we onze technische experts voor je in.
Hoe kan ik een storing melden?