Heeft u vragen over de melding van uw installatie bij Fluvius en/of de opstart van uw aanvraag voor een premie?

Bekijk ons stappenplan voor meer informatie! 

 

Stappenplan Premies

Menu Offerte

Hoe kunnen we helpen?

Vragen per categorie

Vind jouw antwoord

Hoe vraag ik een offerte aan?

U kan een offerte aanvragen via onze website.

Offerte aanvragen

Ik kan geen zonnepanelen leggen op mijn dak. Wat nu?

U krijgt geen vergunning, uw dak is slecht georiënteerd… Toch is dit niet automatisch belemmering om voor zonnepanelen te kiezen. Go-Solar installeert ook grondopstellingen, gevelinstallaties en zonnepanelen op platte daken. We zoeken samen met u naar de meest efficiënte oplossing.

Zijn batterijen al interessant?

Een batterij is niet goedkoop maar maakt u wel onafhankelijker van het net. Bovendien overbrugt u er makkelijk een avond mee. ’s Avonds uw wasmachine laten draaien en tv kijken met de energie die u overdag zelf opgewekt hebt, het kan! Contacteer ons voor meer info.

Meer informatie aanvragen

De premies in 2022 thuisbatterijen maken de optie extra aantrekkelijk. Wilt u weten of u in aanmerking komt voor een premie? Bekijk onze website pagina en onze FAQ's over premies. 

Premies 2022

Kan ik mijn bestaande installatie uitbreiden?

Het hangt van enkele factoren af of u uw bestaande installatie kan uitbreiden met extra zonnepanelen - en vooral ook of de investering interessant is voor u. Bijgevoegd schema geeft een indicatie van de mogelijkheden:

Schema uitbreiding

Let op: dit schema is louter informatief en niet bindend. Is een uitbreiding mogelijk volgens het schema? Contacteer ons gerust voor een offerte, wij bekijken dan voor uw persoonlijke situatie wat de mogelijkheden zijn. 

 

Hoe lang is mijn offerte geldig?

Een offerte bij ons is een maand geldig, tenzij de termijn op uw offerte afwijkt. Wilt u bevestigen nadat deze maand is verstreken? Contacteer uw vertegenwoordiger. Uw vertegenwoordiger kan u de meest actuele prijs meegeven. 

Kom je er niet uit?

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag
09u00-12u00 & 13u00-17u00

Customer service

Waasmunster

052 69 16 52
Dommelstraat 72
9250 Waasmunster

Brecht

03 369 19 03
Kraaienhorst 2A
2960 Brecht