Van dinsdag 23 april 2024 tot en met vrijdag 27 april 2024 vinden er werken plaats aan onze IT/infrastructuur.

Daardoor zijn wij met momenten minder goed telefonisch bereikbaar.

Krijgt u ons niet aan de lijn? Probeer het gerust later nog eens, of contacteer ons via: contactformulier.

Onze excuses voor het ongemak en alvast bedankt voor uw begrip!

 

Ons onthaal van ons kantoor in Waasmunster zal vanwege de werkzaamheden gesloten zijn op woensdag 24/04.

 

Menu

Hoe kunnen we helpen?

Vragen per categorie

Vind jouw antwoord

Kan ik een premie krijgen voor het plaatsen van een thuisbatterij?

Momenteel zijn er geen premies lopende voor thuisbatterijen. Ook zonder premie zijn thuisbatterijen een uitstekende investering. 

Kan ik ondersteuning krijgen bij het aanvragen van de premie(s)?

Wij hebben een stappenplan(nen) opgesteld om u te ondersteunen bij uw aanvraag. 

Procedure aanvraag

Heeft u de stappenplannen doorgenomen en geraakt u er toch niet aan uit? 

Onze customer service helpt u graag verder. 

Contacteer ons 

Hoe vraag ik een premie aan voor mijn zonnepanelen?

Indien je aan de voorwaarden voldoet kan je via Fluvius je aanvraag voor de premie starten.  

Wat heb je nodig om de aanvraag te starten? 

  • Een kopie van alle facturen
  • RESCERT-nummer installateur
  • Datum en nummer EPB aangifte (EPB aangifte optioneel meesturen), als de woning of de wooneenheid na 1 januari 2014 aangesloten werd op het elektriciteitsnet

Start hier je aanvraag 

Hoe vraag ik een premie aan voor mijn thuisbatterij?

Indien je aan de voorwaarden voldoet kan je via de Vlaamse overheid je aanvraag voor de premie starten.  

LET OP: enkel installaties waarvan de keuring uiterlijk op 31 maart 2023 heeft plaatsgevonden komen in aanmerking voor deze premie. 

Welke documenten heb je nodig? 

  1. Je eindfactuur 
  2. Een verklaring op eer 
  3. Je AREI-keuringsbewijs 

Start hier je aanvraag 

Waarom vragen jullie de premie niet voor mij aan?

De aanvragen zijn persoonsgebonden en vereisen verificatie van uw identiteit, bijvoorbeeld met een kaartlezer of "It's me". Daarom kan u de aanvragen enkel zelf indienen. De verantwoordelijkheid voor het correct en tijdig indienen van de aanvraag ligt dan ook bij de persoon die de premie aanvraagt.

Komt u er niet uit?

Wilt u ons per mail contacteren of graag een afspraak maken voor langs te komen op kantoor?

Contacteer onze Customer Service via ons contactformulier: 

Customer service 

U kan via deze link ook een offerte aanvragen of een storing melden. 

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag van 09u00-12u00 & van 13u00-17u00. 

 

 

Waasmunster

052 69 16 52
Dommelstraat 72
9250 Waasmunster

Brecht

03 369 19 03
Kraaienhorst 2A
2960 Brecht

Waver

02 616 19 19
Avenue Vésale 32a
1300 Waver