Momenteel zijn er valse factuurmails in omloop.

Controleer onze e-mails goed: let op de afzender en het rekeningnummer!

Bij twijfel, contacteer ons via: customerservice@go-solar.be. 

Menu

Hoe kunnen we helpen?

Vragen per categorie

Vind jouw antwoord

Is Go-Solar erkend installateur?

Ja. Go-Solar is RESCert-gecertificeerd. Dat wil zeggen dat Go-Solar een erkende opleiding volgde, slaagde voor het erkende examen en voldoet aan de toekenningsvoorwaarden. Deze kwaliteitsgarantie is erkend in alle Europese landen.

Kan ik meer uitleg krijgen over mijn installatie?

Natuurlijk. U kan meer informatie terugvinden via onze website.

Uitleg en handleidingen

Klik op het type omvormer dat bij u thuis werd geplaatst. U kan het type ook terugvinden op de factuur of het eendraadschema dat u van ons hebt ontvangen. 

Heeft u nog vragen? Neem contact op met onze customer service, onze medewerkers helpen u graag verder.

 

 

Ik heb een bestelling geplaatst. Wanneer worden mijn panelen en/of batterij geïnstalleerd?

Wij doen altijd ons uiterste best om het tempo van de plaatsingen hoog te houden. Zo kunnen al onze klanten zo snel mogelijk beginnen met besparen. De weersomstandigheden laten zich echter nooit voorspellen en zeker in de huidige logistieke problematiek kunnen de leveringen haperen. Bij PV-installaties duurt het doorgaans 3 maanden tot plaatsing. 

Hoe vraag ik een offerte aan?

U kan een offerte aanvragen via onze website.

Offerte aanvragen

Wat is jullie RESCERT-nummer?

Ons RESCERT-nummer is: 00999.

Wat is jullie rekeningnummer?

Ons rekeningnummer is: BE 13 0682 5106 6339.

Komt u er niet uit?

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag

09u00-12u00 & 13u00-17u00

Wilt u graag langskomen op kantoor?

Customer service 

Waasmunster

052 69 16 52
Dommelstraat 72
9250 Waasmunster

Brecht

03 369 19 03
Kraaienhorst 2A
2960 Brecht

Waver

02 616 19 19
Avenue Vésale 32a
1300 Waver