Wegens ons jaarlijkse bouwverlof zijn onze kantoren en magazijnen gesloten vanaf vrijdag 12 juli 2024 tot en met vrijdag 2 augustus 2024. 

 Onze telefoonlijnen sluiten op donderdag 11 juli om 12:00 uur. 

Vanaf maandag 5 augustus 2024 zijn we terug met hernieuwbare energie!

 

Een zeer dringende storing of situatie tijdens ons verlof? 

Gebruik het contactformulier op onze website: Melden storing.

Tot binnenkort!

Menu

Hoe kunnen we helpen?

Vragen per categorie

Vind jouw antwoord

Is Go-Solar erkend installateur?

Ja. Go-Solar is RESCert-gecertificeerd. Dat wil zeggen dat Go-Solar een erkende opleiding volgde, slaagde voor het erkende examen en voldoet aan de toekenningsvoorwaarden. Deze kwaliteitsgarantie is erkend in alle Europese landen.

Kan ik meer uitleg krijgen over mijn installatie?

Natuurlijk. U kan meer informatie terugvinden via onze website.

Uitleg en handleidingen

Klik op het type omvormer dat bij u thuis werd geplaatst. U kan het type ook terugvinden op de factuur of het eendraadschema dat u van ons hebt ontvangen. 

Heeft u nog vragen? Neem contact op met onze customer service, onze medewerkers helpen u graag verder.

 

 

Ik heb een bestelling geplaatst. Wanneer worden mijn panelen en/of batterij geïnstalleerd?

Wij doen altijd ons uiterste best om het tempo van de plaatsingen hoog te houden. Zo kunnen al onze klanten zo snel mogelijk beginnen met besparen. De weersomstandigheden laten zich echter nooit voorspellen en zeker in de huidige logistieke problematiek kunnen de leveringen haperen. Bij PV-installaties duurt het doorgaans 3 maanden tot plaatsing. 

Hoe vraag ik een offerte aan?

U kan een offerte aanvragen via onze website.

Offerte aanvragen

Wat is jullie RESCERT-nummer?

Ons RESCERT-nummer is: 00999.

Wat is jullie rekeningnummer?

Ons rekeningnummer is: BE 13 0682 5106 6339.

Ik denk dat mijn app niet werkt, werkt mijn installatie dan nog?

Het feit dat de gratis app van de fabrikant geen gegevens doorstuurt, betekent niet automatisch dat er geen productie plaatsvindt. De app dient als een aanvulling op het product.

Als je een analoge meter hebt, kun je overdag zien of de schijf achteruit draait tijdens zonnige dagen en wanneer er weinig verbruik is. Zo kun je snel bekijken of je installatie nog energie produceert. 

Als je een digitale meter hebt, kun je dit in het menu van de meter nakijken. 

 

Hoe kan ik jullie contacteren?

U kan ons bereiken via ons contactformulier of via e-mail op customerservice@go-solar.be.

Wat is jullie ondernemingsnummer?

Ons ondernemingsnummer is: BE 0456.060.643.

Hoe monitor ik mijn installatie?

Bekijk onze handige instructies voor meer informatie:

Handleiding

Particuliere of industriële projecten

Vraag uw gratis offerte aan

 

  • Jarenlange expertise en betrouwbaarheid: Als onderdeel van D'Ieteren en met jarenlange ervaring, biedt Go-Solar niet alleen deskundigheid in zonne-energiesystemen, maar ook de zekerheid van een stabiele en betrouwbare partner. Wij staan bekend om onze hoogwaardige producten en uitmuntende klantenservice, waardoor elke installatie naadloos verloopt.

 

  • Geen voorschot vereist: Bij Go-Solar vragen we geen voorschotten, wat het voor onze klanten makkelijker maakt om te investeren in duurzame energie zonder initiële financiële zorgen. Wij nemen alle stappen van het proces uit handen, van planning en installatie tot onderhoud en ondersteuning, om een soepele overgang naar zonne-energie te garanderen.

 

  • Volledige ontzorging: Van eerste consultatie tot de uiteindelijke installatie en nazorg, Go-Solar begeleidt u naadloos door het hele proces, zodat u zonder zorgen kunt genieten van duurzame energie.
Persoonlijke informatie

Wij gebruiken uw gegevens uitsluitend om u een aanbod te doen dat perfect aansluit bij uw behoeften. Voor meer informatie over welke gegevens wij verzamelen, kunt u ons privacybeleid raadplegen.

Heeft u een vraag?  Praat met Customer Service