Vanaf vrijdag 9 juli 12:00 uur tot maandag 2 augustus 09:00 uur zijn onze kantoren en magazijnen gesloten wegens ons jaarlijkse bouwverlof.

Onze medewerkers zijn gedurende deze periode niet bereikbaar. 

Is er sprake van een zeer dringende situatie gedurende deze periode? 

U kan contact opnemen via storingen@go-solar.be.

Vergeet niet uw naam, adresgegevens, telefoonnummer, het merk van uw omvormer en een omschrijving van het probleem te vermelden.

 

TIP: via www.go-solar.be/hoewerktmijninstallatie kan u meer informatie terugvinden over o.a. het in-en uitschakelen van uw installatie en het opnieuw opstarten van de verbinding met uw omvormer indien deze is weggevallen. 

 

Jobs Menu
Nieuws
Gratis offerte
Klik hier

Premie Thuisbatterij

Enkele FAQ’s in verband met de subsidieregeling….

 

Ik heb mijn aanvraag voor de premie van de thuisbatterij al opgestart. Wat nu?  

Geen nood. U kan het dossier nog annuleren en terug heropstarten vanaf 1 april. 

 

Hoe annuleer ik de aanvraag? 

U kan een opmerking in uw digitale dossier plaatsen met de vraag om de aanvraag stop te zetten. Als dit niet lukt, kan u een mail sturen naar yorg.heymans@vlaanderen.be onder vermelding van uw dossiernummer van de aanvraag. Vergeet daarbij niet te vermelden dat u het dossier wil stopzetten. 

 

Ik heb al een factuur gekregen waar de batterij op staat, zodat ik mijn subsidie aanvraag alvast kon starten, maar ik heb deze nog niet ingediend. Wat nu?

U heeft bij de regeling vanaf 1 april tot 6 maanden na factuurdatum om de aanvraag op te starten. Deze termijn zou ruim genoeg moeten zijn voor de plaatsing en keuring van de batterij. Het is dus niet nodig om een credit nota op te maken voor de batterij.

 

Ik heb nog geen factuur ontvangen maar mijn zonnepanelen worden binnenkort geplaatst. Zal de batterij nog steeds vermeld staan op mijn factuur?

Neen. Omdat de subsidieregeling opnieuw is aangepast, wordt er enkel nog gefactureerd voor wat er daadwerkelijk geplaatst is. De factuur voor de batterij ontvangt u als de batterij geïnstalleerd is.

 

Waarom is mijn batterij nog niet geplaatst? 

Onze bestellingen voor uw batterij zijn meer dan tijdig geplaatst. Vanwege de Covid-maatregelen in het najaar is er vertraging opgetreden in het productieproces. Daarnaast ondervindt de logistieke wereld nog altijd extreem veel hinder. 

 

Hoeveel premie krijg ik?

Er wordt binnenkort een calculator op deze website geactiveerd: https://www.energiesparen.be/thuisbatterij. Hiermee kan u de hoogte van uw premie berekenen.

 

Wanneer wordt mijn batterij geplaatst?

Wie als eerste de bestelling van de batterij heeft geplaatst, is als eerste aan de beurt. De eerste levering verwachten we in maart, de levering erop in april. U wordt gecontacteerd als u aan de beurt bent. De eerste bestellingen dateren van juni 2020.

 

Ik heb al een digitale meter laten plaatsen. Wat nu? 

De digitale meter blijft een voorwaarde om aanspraak te kunnen maken op de premie voor de thuisbatterij. Omdat u al een digitale meter hebt, hoeft u geen prosumententaks te betalen. 

 

Kan ik dan niet beter de installatie van mijn batterij uitstellen?

Dat hoeft niet. De datum van aanvraag van de subsidie telt. Dus mocht u gecontacteerd worden voor plaatsing van de batterij in maart, is dat geen probleem.

 

Waar kan ik informatie terugvinden over de subsidieregeling? 

U kan een uitgebreide omschrijving terug vinden via https://www.energiesparen.be/thuisbatterij.

 

Mijn vraag staat er niet tussen. Wat nu?

We proberen u zo goed als mogelijk op de hoogte te houden van de subsidieregeling. De website van de Vlaamse Overheid wordt regelmatig aangepast, houd deze dus goed in de gaten. Bij vragen mag u altijd contact opnemen via customerservice@go-solar.be.

  1. Eigen plaatsing van a tot z
  2. Topkwaliteit van Sunpower
  3. Snelle levering uit eigen voorraad
  4. 25 jaar productgarantie
  5. 25 jaar vermogensgarantie

Rescert

25 jaar garantie

 

 
Sunpower