Van dinsdag 23 april 2024 tot en met vrijdag 27 april 2024 vinden er werken plaats aan onze IT/infrastructuur.

Daardoor zijn wij met momenten minder goed telefonisch bereikbaar.

Krijgt u ons niet aan de lijn? Probeer het gerust later nog eens, of contacteer ons via: contactformulier.

Onze excuses voor het ongemak en alvast bedankt voor uw begrip!

 

Ons onthaal van ons kantoor in Waasmunster zal vanwege de werkzaamheden gesloten zijn op woensdag 24/04.

 

Menu

Klantenervaring

Familie Smet uit Waasmunster

Laaiend enthousiaste mails van klanten: daar doen we het voor! Deze week kregen we er eentje van een sympathiek gezin uit Waasmunster waar we na de zonnepanelen ook een thuisbatterij hebben geplaatst. Dat vroeg om een klein interview!

 

Wat is de reden dat je Go-Solar hebt ingeschakeld? 

Wij zijn een gezin dat -zoals zo velen in België- plots over een digitale teller beschikte. Dit na een onverwachte gril van onze overheid, die al onze energieopbrengsten van onze zonnepanelen van 1 jaar verkocht aan het net voor de prijs van een paar sportschoenen. Een thuisbatterij leek bijgevolg een goede oplossing om dit probleem aan banden te leggen. Go-Solar bood simpelweg de beste prijs-kwaliteit. Achteraf bleek dit dan ook nog met een dijk van een na-service.

Wat hebben onze diensten en producten jou opgeleverd?

Gemoedsrust tijdens sterk stijgende energieprijzen.

Hoe heb jij werken met Go-Solar ervaren?

Dat voelde meteen correct, professioneel en toch menselijk aan. 

Welk aspect vond je het meest waardevol?

De werknemers van de Customer Service maakten het verschil tijdens een periode van onzekere levertermijnen. Ook ervaarde ik account problemen i.v.m. de connectie. Door een degelijke na-service werd dit in no time opgelost. Voor een klant is service o zo belangrijk, meer nog dan het probleem an sich.

Zou je Go-Solar bij anderen aanbevelen en wat zou jij hen dan willen zeggen?

Kan je wel zeggen. Dankzij mij kochten nog 2 vrienden/kennissen een batterij-zonnepaneel combinatie bij Go-Solar!

 

Interview Familie Smet

Komt u er niet uit?

Wilt u ons per mail contacteren of graag een afspraak maken voor langs te komen op kantoor?

Contacteer onze Customer Service via ons contactformulier: 

Customer service 

U kan via deze link ook een offerte aanvragen of een storing melden. 

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag van 09u00-12u00 & van 13u00-17u00. 

 

 

Waasmunster

052 69 16 52
Dommelstraat 72
9250 Waasmunster

Brecht

03 369 19 03
Kraaienhorst 2A
2960 Brecht

Waver

02 616 19 19
Avenue Vésale 32a
1300 Waver

 

Waarmee kunnen we helpen..