Familie Smet uit Waasmunster
Laaiend enthousiaste mails van klanten: daar doen we het voor! Deze week kregen we er eentje van een sympathiek gezin uit Waasmunster waar we na de zonnepanelen ook een thuisbatterij hebben geplaatst. Dat vroeg om een klein interview!
Wat is de reden dat je Go-Solar hebt ingeschakeld?
Wij zijn een gezin dat -zoals zo velen in België- plots over een digitale teller beschikte. Dit na een onverwachte gril van onze overheid, die al onze energieopbrengsten van onze zonnepanelen van 1 jaar verkocht aan het net voor de prijs van een paar sportschoenen. Een thuisbatterij leek bijgevolg een goede oplossing om dit probleem aan banden te leggen. Go-Solar bood simpelweg de beste prijs-kwaliteit. Achteraf bleek dit dan ook nog met een dijk van een na-service.
Wat hebben onze diensten en producten jou opgeleverd?
Gemoedsrust tijdens sterk stijgende energieprijzen.
Hoe heb jij werken met Go-Solar ervaren?
Dat voelde meteen correct, professioneel en toch menselijk aan.
Welk aspect vond je het meest waardevol?
De werknemers van de Customer Service maakten het verschil tijdens een periode van onzekere levertermijnen. Ook ervaarde ik account problemen i.v.m. de connectie. Door een degelijke na-service werd dit in no time opgelost. Voor een klant is service o zo belangrijk, meer nog dan het probleem an sich.
Zou je Go-Solar bij anderen aanbevelen en wat zou jij hen dan willen zeggen?
Kan je wel zeggen. Dankzij mij kochten nog 2 vrienden/kennissen een batterij-zonnepaneel combinatie bij Go-Solar!