Vanaf vrijdag 9 juli 12:00 uur tot maandag 2 augustus 09:00 uur zijn onze kantoren en magazijnen gesloten wegens ons jaarlijkse bouwverlof.

Onze medewerkers zijn gedurende deze periode niet bereikbaar. 

Is er sprake van een zeer dringende situatie gedurende deze periode? 

U kan contact opnemen via storingen@go-solar.be.

Vergeet niet uw naam, adresgegevens, telefoonnummer, het merk van uw omvormer en een omschrijving van het probleem te vermelden.

 

TIP: via www.go-solar.be/hoewerktmijninstallatie kan u meer informatie terugvinden over o.a. het in-en uitschakelen van uw installatie en het opnieuw opstarten van de verbinding met uw omvormer indien deze is weggevallen. 

 

Jobs Menu
Nieuws
Gratis offerte
Klik hier

Zou u uw digitale meter niet beter uitstellen?

Geplaatst: 2019-10-14

Robert, een van onze klanten met zonnepanelen en een warmtepomp, ontving onlangs een brief. Fluvius wil op 22 november zijn oude meter komen vervangen door een digitale meter. Dat zou voor Robert een groot verlies betekenen. Hieronder leggen we uit waarom, en of u uw afspraak ook beter uitstelt.

 

We hebben een uitstekende zomer gehad met veel zonne-uren. Daardoor geeft de meter van Robert momenteel een negatief verbruik van -2000 KWh aan. Robert is van plan om deze winter zijn warmtepomp aan te drijven met die opgespaarde energie. Tenslotte verbruikt een warmtepomp flink wat energie tussen november en maart. Dat ziet u in onderstaande tabel.

Als Roberts afspraak met Fluvius doorgaat, komt zijn teller weer op nul. En is hij zijn overschot van 2000 KWh kwijt. Daarom heeft Robert beslist om zijn afspraak uit te stellen tot na de winter, wanneer de warmtepomp het overschot weggewerkt heeft.

Robert kon zijn afspraak niet wijzigen via de website van Fluvius, omdat je enkel een nieuwe afspraak kan maken in dezelfde maand als je eerste afspraak. In het geval van Robert was dat november, terwijl hij een afspraak wou ná de winter. Daarom nam hij telefonisch contact op via 03/747 91 91. Hij legde zijn uitzonderlijke situatie uit en kwam overeen dat hij begin volgend jaar zelf terug contact opneemt voor een nieuwe afspraak. Dankzij die kleine moeite spaart hij 2000 KWh uit!

 

Hebt u ook een warmtepomp? Denk dan ook goed na vooraleer u een afspraak in de winter accepteert.

 

 

 

Blog overzicht

  1. Eigen plaatsing van a tot z
  2. Topkwaliteit van Sunpower
  3. Snelle levering uit eigen voorraad
  4. 25 jaar productgarantie
  5. 25 jaar vermogensgarantie

Rescert

25 jaar garantie

 

 
Sunpower