Menu

Uw plaatsing: wat is belangrijk om te weten? 

Aandachtspunten voor/tijdens uw plaatsing

- Zorg er zeker voor dat uw elektriciteitskast + aarding conform is en de WiFi-verbinding is aangesloten wanneer onze elektricien langskomt. Wanneer dit niet het geval is, kunnen wij een tweede interventie voorzien. Deze interventies zijn niet inbegrepen in uw offerte en rekenen wij aan volgens onze interventie tarieven.

Interventietarieven

- Wij hebben graag dat er op de dag van plaatsing iemand aanwezig is en uw oprit (indien van toepassing) vrijgehouden wordt. Kunnen wij onze voertuigen enkel op de openbare weg parkeren? Zorg voor vrije parkeerplaatsen door middel van een parkeerverbod.

- Voor het plaatsen van de panelen zijn wij weersafhankelijk. Indien uw plaatsing niet kan doorgaan, contacteert onze planning u tussen 08:30u en 09:30u om samen een nieuwe datum in te plannen.

- Hoewel we ons best doen om zoveel mogelijk rekening te houden met uw voorkeuren en planning, kan het zijn dat niet alle werken op dezelfde dag uitgevoerd kunnen worden.

- Graag willen wij u vragen om een vijtiental reservepannen te voorzien. Mochten er toch dakpannen breken, kunnen onze dakwerkers deze snel vervangen. Voor leien daken voorziet u best 50 reservepannen; deze pannen zijn extra gevoelig waardoor de kans op breken groter is. 

De reservepannen worden indien nodig direct gebruikt om beschadigde pannen te vervangen. Zo voorkomen we lekkages. Kan u niet aan de pannen geraken? Breng ons dan tijdig op de hoogte, wij zoeken mee naar een oplossing.

Heeft u ons niets laten weten? Dat kan grote gevolgen hebben voor uw plaatsing die mogelijks vertraagd of geannuleerd zal worden. Hier kunnen kosten voor in rekening voor worden gebracht. 

- Bij plaatsing van de omvormer zal er een korte stroomonderbreking zijn. Wacht daarom best tot na de plaatsing om uw wasmachine of vaatwasser aan te zetten.  

- Ook bij de plaatsing van de zonnepanelen hebben onze dakwerkers stroom nodig. 

- Voor de plaatsing raden wij aan om uw brandverzekering op de hoogte te brengen dat u zonnepanelen gaat plaatsen.

- De plaats waar de omvormer komt te hangen is vaak reeds besproken met onze collega’s en wij vragen u op deze plek ongeveer 2 vierkante meter vrij te maken. Het kabeltraject zal onze elektricien op de dag van plaatsing met u bespreken.

 

Aandachtspunten na uw plaatsing

- Na opstart van de installatie bent u zelf verantwoordelijk voor het monitoren van uw installatie. Kortom: het is aan de klant om ons op de hoogte te brengen als er iets aan de hand is. Neem dus zeker de algemene informatie goed door en kijk regelmatig na of uw installatie werkt, om geen opbrengst mis te lopen. Bij vragen helpt onze customer service graag verder.  

Meer informatie monitoren

- Enkele dagen na plaatsing ontvangt u de factuur per mail. Is alles in orde? Dan vragen wij u de betaling binnen de drie dagen te voldoen, zoals afgesproken bij bevestiging van uw offerte. Wij vragen immers geen voorschot! De keuring staat los van de betalingsvoorwaarden.

- De keuring van uw installatie wordt gedaan door de firma Aceg of Housecheck. Zij worden door ons verwittigd van zodra de installatie door ons is opgeleverd. Aceg of Housecheck zal dan met u contact opnemen om een keuringsmoment af te spreken. 

 

Nog vragen? 

Als u planningsgerelateerde vragen heeft, neem dan rechtstreeks contact op met onze planning. U kan deze rechtstreeks bereiken via e-mail: planningwaasmunster@go-solar.be of planningbrecht@go-solar.be.

Heeft u verdere vragen of suggesties? Of mist u informatie op deze pagina of onze website? Neem contact op met onze customer service. We helpen u graag verder.

Neem contact op

Particuliere of industriële projecten

Vraag uw gratis offerte aan

 

  • Jarenlange expertise en betrouwbaarheid: Als onderdeel van D'Ieteren en met jarenlange ervaring, biedt Go-Solar niet alleen deskundigheid in zonne-energiesystemen, maar ook de zekerheid van een stabiele en betrouwbare partner. Wij staan bekend om onze hoogwaardige producten en uitmuntende klantenservice, waardoor elke installatie naadloos verloopt.

 

  • Geen voorschot vereist: Bij Go-Solar vragen we geen voorschotten, wat het voor onze klanten makkelijker maakt om te investeren in duurzame energie zonder initiële financiële zorgen. Wij nemen alle stappen van het proces uit handen, van planning en installatie tot onderhoud en ondersteuning, om een soepele overgang naar zonne-energie te garanderen.

 

  • Volledige ontzorging: Van eerste consultatie tot de uiteindelijke installatie en nazorg, Go-Solar begeleidt u naadloos door het hele proces, zodat u zonder zorgen kunt genieten van duurzame energie.
Persoonlijke informatie

Wij gebruiken uw gegevens uitsluitend om u een aanbod te doen dat perfect aansluit bij uw behoeften. Voor meer informatie over welke gegevens wij verzamelen, kunt u ons privacybeleid raadplegen.

Heeft u een vraag?  Praat met Customer Service

Waarmee kunnen we helpen..