Bij technische/monitoring vragen mag u ons via customerservice@go-solar.be contacteren, deze diensten zijn momenteel niet rechtstreeks telefonisch bereikbaar.

Wij brengen u dan in contact met de juiste medewerker.

Hebt u een Huawei omvormer en ziet u regelmatig afwijkingen in uw monitoring? Zoals incorrecte registratie of de verbinding die weg valt?

Eind april zal er een nieuw portaal gelanceerd worden, Huawei geeft aan dat dit hiermee verholpen zal zijn.  

Jobs Menu
Nieuws
Gratis offerte
Klik hier

Noodgeval

 

Is er sprake van een noodgeval die uw veiligheid of die van uw eigendom op korte termijn in gevaar brengt?

Of zeer grote overlast brengt?

En u heeft een sterk vermoeden dat dit te maken heeft met de installatie van uw zonnepanelen?

 

Neem dan contact met ons op  - via whatsapp - op het nummer (0032) 0489 36 91 02.

Ons noodnummer is bereikbaar tot 20:00 uur ’s avonds.

 

Wij vragen u om zo gedetailleerd mogelijk de situatie te omschrijven en foto’s/opnames door te sturen.

Daarmee kunnen wij de urgentie van de situatie bepalen en u informeren wat de beste vervolgstappen zijn.

 

LET OP: Mochten wij vaststellen dat onze installatie niet de oorzaak is van het probleem, kunnen er kosten in rekening worden gebracht.

Voor een niet-toerekenbare interventie wordt een starttarief gerekend van 250 euro voor het eerste uur.

Voor ieder aanvullend werkuur rekenen wij 80 euro per persoon.

  1. Eigen plaatsing van a tot z
  2. Topkwaliteit van Sunpower
  3. Snelle levering uit eigen voorraad
  4. 25 jaar productgarantie
  5. 25 jaar vermogensgarantie

Rescert

25 jaar garantie

 

 
Sunpower